poniedziałek, 29 grudnia 2014

10 lvl + VIP + Look. 01 + Nerdy. *U*

Hey. <3
Postanowiłam napisać notke. Nie napisałam wcześniej ,bo pochłoneło mnie MSP. XDD Z VIP'em MSP są 1000 razy lepsze ! :) ,ale o tym zaraz. Byłam wczoraj u kuzynki i u niej wieczorem grałam o to u niej kupiłam VIP'a. Ale powiedziała ,że nie chce podawać nicka na bloga. XDD Jestem taka straszna ?! XDD haha. <3 No i chciałabym Wam coś opowiedzieć. Dzisiaj zostałam zaproszona na #ŚLUB. <3 przyszłam i wgl. A tu nagle "panna młoda" mówi ,że pana młodego nie ma i ,że nie ma ślubu. xD ciekawe. ;d nawet online nie był. O.O

Mam 10 level !!!

Nie mogę w to uwierzyć !!! Jesteście tacy kochani. :* normalnie pooodjaarka na całego. xD dlatego wpis taki nie okrzesany. xD mam dla Was parę foteq. <3

Tu ja w po moich MAŁYCH zakupach. xD


Takie tam. ;d




No i nadszedł  czas na mój pierwszy #Look czyli #Look. 01 . XDD

#Skład:


I jeszcze NERDY ,które będę kupować. :) niektórzy sądzą że to podróbki ,ale to unikat. Dowód= Kosztują 1000sc.




Natalia. <3

1 komentarz:

  1. Jaki ślub. XDD
    Gratki i śliczny strój. *.*
    Też je chyba będę kupować.
    //Asia. <3

    OdpowiedzUsuń